Detail aktuality

06. 11. 2017

FAQ: Prodej vstupenek 2017

Prodej lístků je tady za chvíli a my jsme si pro vás, již tradičně, připravili několik odpovědí na vaše dotazy. Věříme, že nákup lístků bude pro vás teď mnohem pohodlnější. 🙂

  • Kdy začíná prodej?
    • V úterý 7. listopadu 2017 /ráno/
  • Přes koho jde prodej?
  • Co když koupím lístky a chci je přerezervovat?
    • je potřeba koupit nové lístky
    • pak napsat o storno starých na info@smsticket.cz (je to otázka cca 3 mailů); peníze se vrátí na účet, ale přijdete o poplatek platební bráně, který je 3 %.
  • Kolik lístků můžu koupit na jednu osobu?
    • Prodej na osobu není omezen. Jenom vás to nenechá vložit do košíku víc než  20 lístků současně.
    • Pro snazší rozdistribuování mezi kamarády je lepší se zaregistrovat při skupinových nákupech na webu smsticket (jednuduše během nákupu). Pak se dají snadno lístky přeposlat.
  • Dá se objednat rovnou celý stůl?
    • Ne, je potřeba klikat přímo na židličky
  • Dají se koupit VIP lístky?
    • Ne. Jsou pro vedení univerzity, hosty a partnery z aplikační sféry.
  • Je nákup komplikovaný?
    • Ne! Je to úplně easy
    • Vlevo nahoře je plus a mínus na přiblížení stolů  – nepřehlédněte ho. (mapku přidáváme níž)
    • Pak si jen vyberete jaký lístek chcete a nakupujete.
    • Nákup probíhá přes platební kartu, rychlé internetové bankovnictví nebo přes PayPal.
  • Padne server?
    • Snad ne 🙂
    • Servery jsou připraveny na vyšší zátěž, ale je nastaveno omezení na obsloužení max. 1000 lidí najednou.
  • Proč smsticket?
    • výhoda tohoto dodavatele je ta, že lístky nemusíte tisknout a máte je přímo v mobilu, navíc jsme s nimi z loňska spokojeni 🙂

K bodu 6 – na webu budete mít plus a mínus a můžete si tak přiblížit náhled na stoly